DRŽAVNI PRVAK V MARATONU NA LJUBLJANSKEM MARATONU

9 11 2017

Letošnja tekmovalna sezona se je zame končala konec oktobra na Ljubljanskem maratonu. Odtekel sem svoj drugi maraton v karieri in osvojil naslov državnega prvaka v maratonu s časom 2:32,25. Na štart maratona sem se odpravil sproščeno in brez visokih pričakovanj. Razlog za to je bil, da sva se s trenerjem zaradi poškodbe (stres fraktura) pozimi zavestno odločila, da letošnjo sezono nameniva vrnitvi na stezo, da bi se adaptiral na maratonski trening. Zato treningi niso bili na 100 % in to se posledično delno pozna tudi na rezultatu, čeprav menim, da končni rezultat sicer ne kaže realne pripravljenosti.

Tisti, ki ste spremljali maraton ste verjetno videli, da je šlo na tesno, da sem prečkal ciljno črto.  Sama tekma se je sicer začela v redu (če izvzamem močan veter) saj sem imel skupinico s katero sem pretekel prvo polovico maratona. Sami občutku so bili dobri in brez posebnosti, vse do 25km. Od tu naprej sem začel padati v tempu in ostal sam na progi. Ostati sam v najtežjih kilometrih maratona, v prisotnosti vetra in imeti še krizo, je verjetno najtežja kombinacija. od 30 km naprej mi je postajalo vse težje, a tista prava kriza se je začela okrog 35 km, ko sem čutil tudi že prve krče. Če sem v prvem delu ”obračal”  5 km v cca. 17:15 min (3:27/km) sem od 35 do 40 km porabil 19:57 min  (cca. 4:00/km), kar je tako hitro, kot delam pogosto iztek na lahkotnih treningih. A to še vedno ni bil najpočasnejši del tekme, za zadnjih 2195m sem porabil 9:54 min, kar pomeni tempo 4:30/km. Razlog za tako izrazit padec ritma gre verjetno pripisovati  porabljenim zalogam glikogena.  Skratka, tekaški zid je bil proti koncu tekme vse višji in višji ter težko premagljiv, s skrajnimi močni pa sem ga le premagal. Zagotovo je šlo v fizičnem smislu za največjo preizkušnjo v moji karieri, vendar sem sedaj bogatejši za eno izkušnjo več, zavedajoč se, da lahko premagam tudi tako težko situacijo v kateri sem se znašel ob koncu tekme. Iz celotne zgodbe maratona sem se marsičesa naučil in verjamem, da mi bodo te izkušnje koristile pri naslednjih tekmah, ko jih bom poskušal obrniti v svoj prid. Sedaj je ključno, da se ustrezno regeneriram in nato začnem s pravimi pripravami na spomladansko sezono, ko verjamem, da bom v želeni formi. Dvakrat sem bil pred maratonom že v zelo dobri pripravljenosti, vendar sta mi nastop preprečili poškodbi. Letošnjo sezono sem tako zaključil z zmagami na Nočni10tki Bled, Nočni tek Vrhnika, Konjiški maraton, Triglav tek itd.

Ob koncu bi se želel še zahvaliti svojim najzvestejšim sponzorjem, predvsem tistim, ki so mi stali ob strani tudi, ko sem bil poškodovan. Hvala Roletarstvu Medle, Fizioterapiji Rudolfovo, CEP Slovenija ter Asics-u, da sem lahko del ekipe AsicsFrontrunnerSlovenija.

Spremljate me lahko tudi na FB: https://www.facebook.com/Mitja-Krevs-Runner-279284695475045/

20171029_121241(1)

30.km

da6e0c7282d284fcd154-ljubljanski-maraton-2017

Cilj

778461081475fb41915c-ljubljanski-maraton-2017

1.mesto

6a5061074492b9c8b4d7-ljubljanski-maraton-2017

Prvi trije Slovenci na 42 km

Advertisements




PRVA TEKMA PO POŠKODBI

30 01 2017

 

V soboto sem nastopil na polmaratonu v bližnjem delu Italije. To je bil moj prvi polmaraton po več mesečni odsotnosti zaradi poškodbe in hkrati prvi trening test trenutne forme. S časom 1:07,31 in vodstvom od starta do cilja sem suvereno zmagal. Tekma se je začela ob temperaturi pod lediščem in brezvetrju, na koncu pa je sonce že omogočilo nekaj stopinj nad ničlo. V solo teku sem našel svoj ritem teka, ki je bil precej enakomeren, prav tako to velja za progo, ki je bila z izjemo nekaj manjših razgibanih delov, precej ravninska. Časi po 5 km so bili 16:00, 16:10, 16:09 in 15:52. Končni rezultat me je pozitivno presenetil, saj v tej fazi treningov še nisem pričakoval takega časa, vendar vse kaže na to, da smo v zadnjem obdobju delali dobro. Veseli me dober občutek v nogah na koncu teka, zato vem, da bi ob močnejši konkurenci lahko tekel še hitreje. Naj to ostane še za bolj pomembne tekme, ki prihajajo, še prej pa sedaj sledi novi ciklus treninga in upam, da nam bodo vremenski pogoji bolj naklonjeni, kot je bilo to v januarju. Trenutne razmere so namreč za kvalitetno treniranje zelo zahtevne, z višjimi temperaturami pa se bo lahko raven treningov še bolj dvignila.
Verjamem, da bo ta rezultat dobra osnova in motivacija za treninge v nadaljevanju zimskega obdobja in moram priznati, da je bilo dolgem času res lepo ponovno začutiti tekmovalne občutke. Upam, da bo teh v bodoče še veliko. Ob tej priložnosti bi se želel zahvaliti vsem, ki so me v tem najtežjem obdobju kariere tako ali drugače spodbujali, pomagali in verjeli vame.





KAKO DO PRAVIH TEKAŠKIH SUPERG?

3 10 2016

Izbira pravih tekaških superg v trgovini je danes že pravi izziv. Ko gremo v športno trgovino je pred nami paleta različnih superg. Le kako se bo znašel laik? No, če imamo srečo nam včasih pomaga trgovec, ki pa ni nujno pravi poznavalec tekaških superg. Sicer pogosto kupujemo z očmi, vendar je pri pravilni izbiri barva še najmanj pomembna. Pred nakupom moramo upoštevati več dejstev, kot so ali smo pronatorji oz. supinatorji, za kakšen namen kupujemo superge ter kakšno podlago. To je le nekaj najpomembnejših faktorjev pri izbiri.
Pa če gremo po vrsti. Če še ne veste ali ste pronator/supinator ali pa je vaš način teka nevtralen, zelo priporočam obisk kakšne večje športne trgovine, kjer vam bodo to analizirali. Najboljšo oceno pa bo, pokazal test na tekaški preprogi. Na podlagi rezultata, lahko tako naredite že prvo selekcijo superg.
Tekaške superge se ločijo tudi po namenu. Lahke in z manj blaženja so namenjene predvsem hitrejšemu teku na tekmah ali hitrih treningih. Zaradi razlike v višini pete in sprednjega dela stopala nas silijo v tek po prstih oz. sprednjem delu stopala, zaradi česar naj bi bil tek bolj ekonomičen, vendar je potrebno opozoriti, da smo ob pretirani uporabi takih modelov bolj dovzetni za poškodbe. Take superge praviloma uporabljajo predvsem profesionalni tekači in izkušeni rekreativci na tekmah in nekaterih treningih. Superge z več blaženja so priporočljive, če spadate med težje tekače, tečete po trdih površinah oz. pretečete zelo veliko kilometrov. S tem bodo superge prevzele del sil oz. udarcev do katerih prihaja med tekom.
Izbira superg je odvisna tudi od podlage na kateri treniramo. Če ste ljubitelji traila oz. teka po neurejenih poteh si izberite superge z grobim podplatom. Če pa ste ljubitelj teka v dežju ali snegu je najboljša izbira superg z gore-tex tehnologijo, saj boste tako preprečili, da vam klasične superge, ki so zelo zračne, takoj premočijo.
Če upoštevate samo zgornje faktorje boste že zelo skrčili seznam superg, ki so na razpolago in bo zato izbira lažja. Tehnologija na področju superg zelo napreduje in proizvajalci nam nudijo res zelo širok spekter različne obutve. Morda se sprašujete, katera znamka je najboljša? Ja, na to vprašanje ni enoznačnega odgovora. Sam sem preizkusil veliko znamk in ugotovil, da mi asicsove superge najbolj ležijo. Seveda pa ni nujno, da bo enak model, ki ustreza moji nogi, ustrezal tudi nekomu drugemu, tudi zato proizvajalci ponujajo več različnih modelov. Ljudje smo si različni, tako kot so različne tudi naše tehnike teka. Na koncu pa je vedno najpomembnejši vaš občutek v supergah. S pravilno izbiro superg si lahko prikrajšate težave s poškodbami, medtem ko z napačnim izborom še povečate možnosti za poškodbe. Seveda pa je še vedno pravo merilo, primerno intenzivna vadba ter dobra tehnika teka. Za konec velja opozoriti, da je superge potrebno vpeljati v trening postopoma, saj noga potrebuje nekaj časa, da se navadi, zelo priporočljiva pa je tudi uporaba dveh različnih parov superg. Spodaj si lahko pogledate nekaj primerov  različnih modelov superg, kot primer so podani različni modeli Asics-a.

GEL- Kayano; Asicsov vodilni tekaški model, z odličnim blaženjem nudi odlično podporo stopalu. Namenjen je pronatorjem, težjim in zelo aktivnim tekačem ali tistim, ki tečejo po trdih podlagah.

 

asics-kayano23-t646n-5809

 

GEL-Nimbus; model z zelo dobrim blaženjem, namenjem je supinatorjem in tekačem s nevtralnim načinom teka. Zaradi blaženja je primeren za težje tekače in tek po trdih podlagah.gel-nimbusGEL- DS Trainer; namenjen je tekmovanjem in hitrejšim tekom po asfaltu oz. dobro urejenih podlagah. Primeren je za lažje in izkušenejše tekače ter tekače z že izpiljeno tehniko.

asics-gel-ds-trainer-21-t624n-0790

 

GT 2000 GTX; nudijo dobro blaženje, zaradi GORE-TEX tehnologije so primerni za tek v mokrih vremenskih pogoji.

t613n_5093_0010255969_fr_aebGEL- Fujiendurance; primerni so za tek po neurejenih podlagah, posebno oblikovan podplat omogoča odličen oprijem na neurejenih, blatnih in spolzkih površinah.

fujiendurance

 

Za dodaten nasvet piši na: micokrevs@gmail.com
Dober tek





V RIMU DO NOVEGA OSEBNEGA REKORDA V POLMARATONU

16 03 2016

Za menoj je drugi nastop na polmaratonu v letošnjem koledarskem letu. Potem ko sem izpustil dvoransko sezono, sem prvič v času zimske sezone nastopil na polmaratonih. Tokrat sem nastopil na polmaratonu v Rimu oz. Rim-Ostia. Gre za polmaraton, ki se začne v Rimu in konča ob morski obali v mestecu Ostia. Konkurenca na štartu je bila precej močna, kar potrjujejo tudi končni rezultati, dva tekmovalca sta se namreč spustila pod mejo ene ure, zmagovalec je tekel celo 58:44, kar je tretji rezultat vseh časov na tej razdalji. Prva mesta so bila tudi tokrat ”rezervirana” za afriške tekače. Pri mojem teku se je štoparica ustavila pri 1:06,15, kar je zadostovalo za končno 16.mesto. Po tem ko je bil začetek teka precej hiter, sem na četrtem kilometru ostal sam in sem tako skoraj v celoti pretekel do konca. Proga je bila sicer relativno razgibana in ima v srednjem delu tudi 2 km dolg klanec. Vmesni čas na 10 km je bil 31:04, temu pa sta sledila najpočasnejša kilometra 3:34/km in 3:15/km, ki sta bila posledica vzpona. Tekmo ocenjujem kot uspešen test trenutne pripravljenosti, hkrati pa sem tudi pokazal postopno dvigovanje pripravljenosti glede na lansko jesen. Sedaj me čaka nekaj aktivnega počitka in regeneracije nato pa gremo novim izzivom naproti.

REZULTATI  21,1 km
1. Solomon Kirwa Yego (Ken) 58:44
2. Leonard Kipkoech Langat (Ken) 59:18
3. Remmy Limo Ndiwa (Ken) 1;00:06
4. Peter Kwemoi Ndorobo (Ken) 1;00:13

16. Mitja Krevs (Slo) 1;06:15

PSX_20160314_120038

DSC_0626





VERONA POLMARATON

17 02 2016

Letošnji valentinov vikend je bil malo drugačen, saj sem imel na valentinovo svojo prvo letošnjo tekmo v romantični Veroni.  Tekel sem na Giulietta e Romeo polmaratonu in s časom 1:08,10 osvojil 9. mesto. Konkurenca je bila res na nivoju, saj je zmagovalec v mrzlih in mokrih vremenskih razmerah tekel 1:03,01, kar je spoštovanja vreden rezultat. Kljub  pestri konkurenci, pa  je bila okrog mene prazna vrzel in sem zato moral bolj ali manj preteči celotnih 21km sam.  Vreme je bilo ”kislo”, saj 5°C in dež res ni tista kombinacija, ki bi si jo tekač želel na štartu teka, ki traja več kot 1h. Ritem teka je bil v relativno enakomernem tempu, čeprav se v začetnem delu nisem najbolje počutil, v zadnjem delu pa so noge stekle. Prav to dejstvo me veseli, saj sem na koncu lahko stopnjeval ritem v cilj pa prišel z boljšim občutkom, kot pretekle polmaratone. Tekma mi je služila kot lep test, kljub temu, da v zadnjih dneh nisem veliko spuščal treninga in je bilo zato še tekom tedna prisotne nekaj utrujenosti v nogah. Sedaj sledi nekaj kratkega počitka, potem pa nazaj k intenzivnim treningom in ob morebitnem slabem vremenu morda še kakšen skok na krajše priprave.

1. Bett (KEN) 1:03,01
2. Kalale (KEN) 1:03,15
3. Korir (KEN) 1:03,41

9. Krevs (SLO) 1:08,10

Sledite mi lahko tudi na FB strani:

https://sl-si.facebook.com/pages/Mitja-Krevs-Runner/279284695475045

 





ZIMSKA SEZONA

12 02 2016

Za nekatere je zimska dvoranska sezona v polnem teku, sam pa sem se letos odločil, da letošnjo dvoransko sezono izpustim. Razlogov za to je več, med njimi tudi ta, da še vedno nimamo dvorane, kjer bi lahko kakovostno treniral skozi celotno zimo, za dober pripravljalni ciklus pa bi potreboval več kot samo 3 tedne priprav na Portugalskem. Nizke temperature namreč niso najbolj naklonjene tekačem, ki s tem tvegamo nove poškodbe, treningi pa ne morejo biti na tako visokem nivoju kot takrat, ko je zunanja temperatura cca. 15 stopinj.  Dvoranska sezona je tudi zelo kratka, saj traja dober mesec dni in tekem, ki bi bile primerne za doseganje vrhunskih rezultatov je malo, kar pa je ključno, še posebej v taki disciplini, kot je 1500m in si v zadostni meri odvisen tudi od konkurence na tekmi.
Zato sem se odločil, da se bom v tem delu sezone posvetil bazičnemu treningu in odtekel še kakšen polmaraton, prvega že v nedeljo v Veroni. Zima se počasi preveša v zadnji del, zato upam, da se nizke (vsaj zelo nizke) temperature počasi bližajo tistim bolj prijetnim. Želim si tudi, da mi poškodbe v tem delu ne bodo delale težav in bom treninge lahko uspešno realiziral, da bom spomladi v želeni pripravljenosti.

 

 





2. MESTO NA LJUBLJANSKEM MARATONU

2 11 2015

Letošnji nastop na Ljubljanskem maratonu je bil moj četrti v zadnjih 4 letih, zagotovo gre za eno lepših tekem s prijetno atmosfero ob progi na katero se rad vračam. Do letošnjega polmaratona je bil izkupiček 1 zmaga na 10km in dve na 21km. Letos pa je bil štartni položaj nekoliko drugačen. Na koncu je moj tek s časom 1:09,10 zadostoval za končno 2.mesto. Glede na nekatere zadnje treninge sem se odločil za bolj rezerviran začetek. Prvi del (do cca. 8km) sem tako pretekel s skupino nekaterih tekačev v nadaljevanju pa je tudi ta skupina ”razpadla”. Občutek težko ocenjujem, ampak ni bil tisti pravi, ki bi ga želel oz. sem ga imel npr. na prejšnjih polmaratonih. Po analizi jesenskega dela sem prišel do nekaterih zaključkov oz. ugotovitev dejavnikov, ki so vplivali na treninge oz. tekme v tem obdobju. Nakopičilo se je nekaj faktorjev, ki so se seštevali in so imeli posledično vpliv na treninge. Konec koncev si sicer ta del sezone res nisem štel kot ključni, ampak zgolj kot vmesno postajo do naslednjih ciljev. Verjamem, da bodo šli sedaj zimski treningi sedaj v pravo smer do novih lepih rezultatov. Zagotovo pred menoj ni zimskega spanca, ampak obilo treninga. Pred atleti oz. tekači ne prihaja najlažje obdobje, saj se treningi odvijajo na prostem na nizkih temperatura, kar pa tudi vpliva na kvaliteto treninga. Morda pa se to kdaj spremeni, ko bomo v Sloveniji sposobni zgraditi oz. prekriti atletsko dvorano. Ampak res MORDA.

1. Rok Puhar (Slo) 1:07:40
2. Mitja Krevs (Slo) 1:09:10
3. Robert Kotnik (Slo) 1:09:20

Foto: Sportal, Lj maraton

11026164_878362182255594_4754978467914564491_n 11220109_926620947375832_6568642530644196233_n 12004005_10205054451350648_7902946154811194322_n 12112260_878361825588963_8640573651033231560_n 12118871_878362948922184_3122764301694522702_n 635814516805352808_lj_maraton_176_uu_gv_vp_ak DSC_000016








%d bloggers like this: