EKIPNO DRŽAVNO PRVENSTVO

3 06 2013

V soboto in nedeljo sem nastopil na ekipnem državnem prvestvu v Novi Gorici. Moj končni izkupiček vikenda pa je bil dvojna zmaga in sicer v teku na 1500m in 3000m. Člani Kladivar Celja smo na koncu osvojili 4.mesto, medtem ko so bile članice tretje. Pri moških je bil končni izzid od drugega do četrtega mesta zelo tesen in bi lahko z nekaj več sreče oz. s popolno ekipo osvojili tudi drugo mesto, vseeno pa je bilo v tem primeru prvo mesto verjetno nedosegljivo.

Na 1500m sem zmagal pred Janom Petračem s katerim sva si v zadnjih 500m nabrala nekaj sekund prednosti pred ostalimi, za zmago pa je zadoščal čas 4:02. Tudi drugi dan, se je tekma odločala v samem zaključku, tam sem v zadnjih 120m v finišu premagal ostalo konkurenco, v cilj pa sem pritekel v času 8:44.

Danes me čaka lažji dan, jutri pa je zame ponovno zelo pomemben dan, saj bo na programu Velenjski miting. Gre za najmočnejši miting pri nas, zato se ni bati za konkurenco, ki bo zelo močna, med drugim bom tekel tudi z nekdanjim olimpijskim in svetovnim prvakom 800m Jurijem Borzakovskim. Miting si lahko ogledate tudi v prenosu na RTV2 ob 19:55, jaz pa tečem ob 21:15

DSC01391 DSC_0150 DSC01385

Akcije

Information

Oddajte komentar

