13.MESTO NA UNIVERZIJADI

16 07 2013

Za menoj je drugi nastop na poletni univerzijadi, ki je bila letos v Rusiji (Kazan). Tudi tokrat so se organizatorji zelo potrudili in poskrbeli za prijetno atmosfero med bivanjem.

Samo potovanje se je začelo zelo pestro, saj sem po vseh težavah šele 20min pred letom izvedel, da lahko potujem v Rusijo, temu je sledilo hitrostno tekanje po letališču, da sem ujel letalo. Na koncu mi je vendarle uspelo. Moj nastop je bil med prvimi izmed slovenske delegacije in takoj naslednji dan po otvoritveni slovesnosti, ki je bila precej atraktivna.  Tekel sem v teku na 1500m in osvojil končno 13. mesto s časom 3:45,45. V kvalifikacijah sem osvojil sicer 10. mesto oz. 5. mesto v svoji skupini. Sistem za napredovanje je bil prvi trije iz vsake skupine + trije po času. Tako so npr. iz zadnje skupine napredovali tudi s časom 3:48, klub temu, da ni bil taktičen tek. Svoj tek bi ocenil kot soliden do zadnjega kroga, v zadnjem krogu pa mi na žalost zmanjkalo moči, tako ostaja nekaj grenkega priokusa po zgrešenem finalu. Klub temu mi bo univerzijada ostala v lepem spominu, ne le kot tekmovanje, ampak kot dogodek in vse kar sodi zraven.

Logo_univerzijada

DSC01544

DSC01565

DSC01512

DSC01636

Akcije

Information

Oddajte komentar

