PRVE TEKME V DVORANI

1 02 2014

V tem tednu sem nastopil na dveh dvoranskih mitingih in sicer na Dunaju in nato še dva dni pozneje v Linzu. Na Dunaju sem tekel na 1500m in dosegel čas 3:46,90. Začetek tekme je bil precej hiter, verjetno prehiter, še posebej če upoštevam tudi vsa prerivanje, menjavanje ritma, tek tudi po zunanjem delu proge in štart v drugi vrsti. Vmesni čas 2:27 na 1000m bi bil že brez omenjenih dejavnikov zadosti hiter. Vse ti dejavniki pa se tako seštevajo in prinesejo dodatno izgubo na končnem času. To me je verjetno stalo, da sem v zadnjem delu ostal brez moči in sem izgubljal preveč.
V Linzu je bila zgodba obrnjena, tekma je bila namreč prepočasna, saj je bil narekovalec tempa samo v počasnejši skupini, mi pa smo tekli  prepuščeni sami sebi. Tako smo “obrnili” 1000m več kot 5 sekund počasneje kot npr.  na Dunaju in sicer 2:32,7,  kar je bistveno prepočasi kot bi si želel v optimalni tekmi. Na koncu je to zadoščalo za čas 3:47,01 in tretje mesto v svoji skupini, vseeno je bil na koncu tekme občutek boljši kot na Dunaju. Zagotovo se ti dve tekmi nista izšla po željah, verjamem pa, da bom na naslednjih tekmah dokazal, da zmorem teči hitreje.

2014-01-28 18.25.03

2014-01-30 18.16.30

DSC01224

Akcije

Information

Oddajte komentar

