NOV OSEBNI REKORD NA 1500m

17 07 2013

Pišem malo z zamudo, saj sem bil v teh dneh precej v časovni stiski, saj je tekmovanja in potovanja kar vrstijo druga za drugim. V soboto sem sicer nastopil na EAA mitingu v Belgijskem Heusdnu, kjer sem tekel na 1500m. Konkurenca je bila tokrat zares močna saj sta med drugimi nastopila tudi svetovni dvoranski prvak v teku na 1500m in dobitnik medalje na EP. Pogoji za tek so bili lahko rečem idealni, posledično je bilo tudi veliko hitrih tekov in osebnih rekordov tudi v ostalih disciplinah. Tudi sam sem uspel izboljšati osebni rekord na 1500m, ki sedaj znaša 3:42,00, kar je za nekoliko manj kot sekudo hitreje od prejšnjega nahitrejšega časa.  Klub temu verjamem, da to še ni bil tisti pravi tek, ki sem ga sposoben, ampak na koncu vedno šteje kar pokažeš na stezi. Upam, da se bo letos našla še kakšna prava tekma, kjer bi lahko  uspel prikazati še kakšen hitrejši tek, saj sem imel letos kar nekaj težav s teki na 1500m.

1.   Jordan McNamara USA- 3:35.39
2.   David Bustos ESP-         3:35.69
3.   Abdelaati Iguider MAR- 3:35.74

Heusden

Heusden-finish

Heusden_stadion


Akcije

Information

Komentiraj