NASLOV DRŽAVNEGA PRVAKA

27 07 2015

Minuli vikend je v Novi Gorici potekalo državno prvenstvo v atletiki. Kljub težavam s poškodbo in posledično pomanjkanja treninga sem se po premisleku odločil, da nastopim še v eni disciplini na DP. Drugi dan državnega prvenstva sem tako nastopil na 3000m in zmagal s časom 8:33,89. Ta je upoštevajoč Atletske pokale moj 36. naslov prvaka, ki mi po težkem obdobju pomeni bistveno več kot kakšen prejšnji. Pravijo, da je uspeh toliko vreden, kolikor si se moral zanj potruditi in prav imajo. V preteklosti je morda izgledalo, da so nekatere zmage samoumevne in lahke, pa vendar ni vedno tako. Glede na to, da tokrat res nisem imel časovnih rezultatskih ciljev, sem se osredotočil le na končno uvrstitev, tako sem do zadnjih 150m sledil tempu in nato s finišem premagal drugega Jana Breznika, ki je večji del tekme narekoval tempo. Na stadion v Novi Gorici imam tudi sicer zelo lepe spomine, saj sem si tukaj pritekel kar lepo število zmag na atletskih pokali in državnih prvenstvih. Ena izmed tistih, ki je ne bom pozabil je tista, ko sem leta 2007 še kot mladinec postal prvič članski državni prvak, tudi takrat na 3000m. Glede na potek sezone sem se odločil, da sezono z državnim prvenstvom zaključim in se posvetim jesenskemu delu sezone, ko bom ponovno tekmoval. Nekaj počitka, sveže moči, nove energije in zagona mi bo zagotovo ustrezalo, da začrtam nove cilje.
Ob tej priložnosti bi se rad še enkrat zahvalil svojim sponzorjem: Zavarovalnici Triglav, ProAction Slovenija, Fizioterapiji Rudolfovo, ki mi je pomagala v času poškodbe, skupini Panvita, Roletarstvu Medle, Avtohiši AvtoMoste, podjetju L-tek in tistim, ki ste me na takšen ali drugačen način spodbujali

 

REZULTATI- 3000m
1. Mitja Krevs (Kla) 8:33,89
2. Jan Breznik (Vel) 8:36,53
3. Matej Šturm (ASB) 8:38,51

http://www.radiokrka.com/poglej_clanek.asp?ID_clanka=181187

 

11755769_584340435002158_969245557416745583_n DSC03608 DSC03620 DSC03621 DSC03622

Akcije

Information

Oddajte komentar

