POLETNA UNIVERZIJADA- GWANGJU

13 07 2015

Pretekli teden je v Južni Koreji (Gwangju) potekala Univerzijada, ki je bila že moja tretja. Pred tem sem nastopal že v Kazanu (RUS) in Shenzhenu (KIT). Univerzijada ni samo klasična tekma, ampak je tekmovanje na visokem organizacijskem nivoji, ki vključuje več športov. Organizacija je zelo podobna Olimpijskim igram, le da vključuje manj športov, zato je bila udeležba na vseh univerzijadah pravo doživetje in se bistveno razlikuje od klasičnih tekem.

Tekmoval sem na 1500m in glede na pomanjkanje treninga oz. poškodbo lahko svoj nastop ocenim kot soliden. Tekel sem v 1. skupini, ki je bila zaradi taktičnega teka tudi najpočasnejša in s tem so se tudi zmanjšale možnosti za finale, s časom 3:56,14 sem osvojil 5. mesto v skupini. V finale so napredovali prvi trije in trije po času. To je bila sicer šele moja tretja tekma v tej sezoni in prav vse so bile taktične. Zaradi poškodbe so se načrti in pričakovanja v letošnji sezoni spremenili. V zadnjih 2-eh mesecih sem pravzaprav več kolesaril kot tekel, tako, da je pripravljenost glede na vse morda še nekoliko presenetljivo dobra, vendar ne na nivoju, da bi lahko ponovno izboljševal osebne rekorde. Poškodbe so sestavni del športa, v zadnjih 6-ih letih sem imel z njimi srečo. Pravijo, da je vsaka stvar za nekaj dobra, če se znaš iz nje kaj naučiti in vsaka šola nekaj stane. Verjamem, da se je zgodilo z nekim namenom, čeprav ni lahko v takem obdobju, ko si glava želi, zdravje pa te ovira. Prva naloga je torej sanacija poškodbe nato pa načrt za naprej, konec koncev jesen ponuja nove priložnosti za dokazovanje.

1. EK Staffan 3:54.57 Q
2. HLASELO Andries Dumisane 3:55.12 Q
3. LOMMER Andreas Schoenberg 3:55.32 Q
4. LAMP Allar 3:55.78
5. KREVS Mitja 3:56.14

FB_IMG_1435984077053

DSC03352

DSC03373

DSC03580

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

DSC03438

DSC03572

Akcije

Information

Oddajte komentar

