VERONA POLMARATON

17 02 2016

Letošnji valentinov vikend je bil malo drugačen, saj sem imel na valentinovo svojo prvo letošnjo tekmo v romantični Veroni.  Tekel sem na Giulietta e Romeo polmaratonu in s časom 1:08,10 osvojil 9. mesto. Konkurenca je bila res na nivoju, saj je zmagovalec v mrzlih in mokrih vremenskih razmerah tekel 1:03,01, kar je spoštovanja vreden rezultat. Kljub  pestri konkurenci, pa  je bila okrog mene prazna vrzel in sem zato moral bolj ali manj preteči celotnih 21km sam.  Vreme je bilo ”kislo”, saj 5°C in dež res ni tista kombinacija, ki bi si jo tekač želel na štartu teka, ki traja več kot 1h. Ritem teka je bil v relativno enakomernem tempu, čeprav se v začetnem delu nisem najbolje počutil, v zadnjem delu pa so noge stekle. Prav to dejstvo me veseli, saj sem na koncu lahko stopnjeval ritem v cilj pa prišel z boljšim občutkom, kot pretekle polmaratone. Tekma mi je služila kot lep test, kljub temu, da v zadnjih dneh nisem veliko spuščal treninga in je bilo zato še tekom tedna prisotne nekaj utrujenosti v nogah. Sedaj sledi nekaj kratkega počitka, potem pa nazaj k intenzivnim treningom in ob morebitnem slabem vremenu morda še kakšen skok na krajše priprave.

1. Bett (KEN) 1:03,01
2. Kalale (KEN) 1:03,15
3. Korir (KEN) 1:03,41

9. Krevs (SLO) 1:08,10

Sledite mi lahko tudi na FB strani:

https://sl-si.facebook.com/pages/Mitja-Krevs-Runner/279284695475045

 

Akcije

Information

Oddajte komentar

