ZMAGA NA PRVEM POLMARATONU

29 10 2012

Kot rečeno sem včeraj nastopil na Ljubljanskem maratonu, kjer se je klub slabemu vremenu zbrala kar lepa množica vztrajnih tekačev, ki jih ni zmotil niti sneg. Tudi sam sem bil ob prvem jutranjem pogledu skozi okno zelo presenečen, ko sem zagledal pobeleno okolico, hkrati pa so se spustile tudi temperature. Ni mi preostalo drugega kot da se tako kot ostali tekači tudi jaz spopadem z razmerami, ki so nastale. Moj prvi polmaraton mi bo prav gotovo ostal v posebnem spominu, tako in drugače. Zmagal sem v težkih razmerah, bil je prvi polmaraton (in prvega ne pozabiš nikoli :)), bil je v Ljubljani kjer je res super tekma, hkrati pa je bil to tudi 30 naslov državnega prvaka, če štejem še naslove iz mlajših kategorij. Pretekli teden sem prvič nastopil na DP na 10km in zmagal, podobno pa je bilo tudi v nedeljo na 21km, tako da je letošnja zbirka naslovov državnega prvaka kar pestra.

Samo tekmo sem začel bolj previdno in kontrolirano, na 10km pa sem imel kar dobre občutke in sem zato nekoliko pospešil. Do 5. km sem tekel nekoliko v ozadju skupine, nato pa sem bil na čelu ” slovenske” skupine v kateri so poleg mene tekli še Jereb, Tršan in Kosmač. Skupina se je kmalu začela redčiti in tako sva od 9-19.km ostala skupaj le še s Kosmačem. Končni čas 1:09,20 bi bil verjetno lahko v boljših razmerah boljši, ampak mislim da sem lahko glede na okoliščine zadovoljen. Zmagal pa sem tudi z lepo prednostjo pred drugouvrščenim, saj je ta bila na koncu 2:33.

REZULTATI na 21km

1. Mitja Krevs (Slo) 1;09:20
2. Urban Jereb (Slo) 1;11:53
3. Vid Tršan (Slo) 1;12:34

42km

1. Berhanu Shiferay (Eti) 2;09:40
2. Birhanu Gebru (Eti) 2;11:20
3. Daniel Chepyegon (Uga) 2;11:49

 

Akcije

Information

Oddajte komentar

