ZMAGA V ZAGREBU

1 06 2014

V soboto sem nastopil na mednarodnem mitingu v Zagrebu, kjer sem tekel 1500m in zmagal s časom 3:48,49. Po uspešnem teku med tednom na 5000m in predvsem dolgem potovanju v Nemčijo, je bilo prisotne nekaj utrujenosti, saj ni bilo veliko časa za pravo regeneracijo. Kljub temu sem izpolnil svoj cilj, ki je bil zmaga. Sam začetek tekme je bil zelo hiter, kar mi ni šlo ravno na roko, kljub temu sem držal ritem, ki je v nadaljevanju padel, sledilo je nekaj izmenjevanja v vodstvu, v samem zaključku tekme pa sem bil najhitrejši. Naslednji  tekmi bosta v Nemčiji, kjer bom tekel obakrat na 1500m.

1. Krevs 3:48,49

2. Malić 3:49,75

3.Tršan 3:50,34

podelitevZagreb

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC028061

 

 

Akcije

Information

Oddajte komentar

