V RIMU DO NOVEGA OSEBNEGA REKORDA V POLMARATONU

16 03 2016

Za menoj je drugi nastop na polmaratonu v letošnjem koledarskem letu. Potem ko sem izpustil dvoransko sezono, sem prvič v času zimske sezone nastopil na polmaratonih. Tokrat sem nastopil na polmaratonu v Rimu oz. Rim-Ostia. Gre za polmaraton, ki se začne v Rimu in konča ob morski obali v mestecu Ostia. Konkurenca na štartu je bila precej močna, kar potrjujejo tudi končni rezultati, dva tekmovalca sta se namreč spustila pod mejo ene ure, zmagovalec je tekel celo 58:44, kar je tretji rezultat vseh časov na tej razdalji. Prva mesta so bila tudi tokrat ”rezervirana” za afriške tekače. Pri mojem teku se je štoparica ustavila pri 1:06,15, kar je zadostovalo za končno 16.mesto. Po tem ko je bil začetek teka precej hiter, sem na četrtem kilometru ostal sam in sem tako skoraj v celoti pretekel do konca. Proga je bila sicer relativno razgibana in ima v srednjem delu tudi 2 km dolg klanec. Vmesni čas na 10 km je bil 31:04, temu pa sta sledila najpočasnejša kilometra 3:34/km in 3:15/km, ki sta bila posledica vzpona. Tekmo ocenjujem kot uspešen test trenutne pripravljenosti, hkrati pa sem tudi pokazal postopno dvigovanje pripravljenosti glede na lansko jesen. Sedaj me čaka nekaj aktivnega počitka in regeneracije nato pa gremo novim izzivom naproti.

REZULTATI  21,1 km
1. Solomon Kirwa Yego (Ken) 58:44
2. Leonard Kipkoech Langat (Ken) 59:18
3. Remmy Limo Ndiwa (Ken) 1;00:06
4. Peter Kwemoi Ndorobo (Ken) 1;00:13

16. Mitja Krevs (Slo) 1;06:15

PSX_20160314_120038

DSC_0626

Akcije

Information

Oddajte komentar

