ZA KONEC SEZONE NOV OSEBNI REKORD

18 11 2012

Danes sem v Palmanovi z novim osebnim na polmaratonu 1:07,25 osvojil 2. mesto. S tem sem podrl tud novi osebni rekord za slabi 2 minuti (prej 1:09,20), ki sem ga imel iz Ljubljanskega maratona. Tekma je potekala v bistveno boljših razmerah kot v Ljubljani, saj je bilo oblačno vreme in nekaj stopinj več, kar je dovoljevalo tudi boljše čase. Tako sem tudi potegnil črto skozi celotno letošnjo sezono, ki se je začela v dvorani, nadaljevala poleti na stezi in končala v jesenskem delu na cesti z dvema  polmaratonoma. S sezono sem lahko zadovoljen, saj sem pokazal lep napredek v vseh disciplinah od 800, 1500, 3000m, 10km, 21km. Sedaj me čaka malo zmanjšana doza treninga, da se malo spočijem, nato pa se začnem pripravljati na dvoransko sezono.

 

 

 

 

 

 

REZULTATI 21km:

1. 1:06,04  Kemboi Edwin (KEN)

2. 1:07,25 Mitja Krevs (SLO)

3. 1:07,44  Fabio Bernardi (ITA)


Akcije

Information

Komentiraj