ZA UVOD V SEZONO NA 5000m

31 05 2014

 

V sredo sem nastopil na mitingu v Nemškem Koblenzu, kjer sem prvič na stezi tekel na 5000m, s tem sem otvoril tudi letošnjo poletno. Čas 14:08,08 je zadostoval za 8.mesto, bolj kot uvrstitev pa veseli sam čas, ki je eden izmed najboljših v Sloveniji v zadnjem obdobju. Pri tem je potrebno omeniti, da priprava ni bila v celoti usmerjena za to tekmo, saj še vedno ostaja glavni cilj v letošnji sezoni 1500m. Uvodni del tekme bi bil lahko nekoliko hitrejši, saj je bil prav prvi krog najpočasnejši, vmesni čas na 3000m pa je bil 8:33, hkrati pa sem zaradi gneče in iskanja pozicije po nepotrebnem izgubljal tudi precej energije. Tako je bil drugi del tekme hitrejši z najhitrejšim zadnjim kilometrom na čelu, ki je bil 2:43 (zadnji 600m je bilo pod 1:35). Veseli dejstvo, da so vidne še rezerve, hkrati pa je bila to še prva moja tekma na tej razdalji in šele uvod v sezono. Kljub temu ostajam letos osredotočen na 1500m, ki je moj glavni cilj sezone.

 

Uvod v tek na 5000m

 

 

 

 

 

 

 

 

idMzQzNzkwNzg1ZGJkYjI=-785a3e405ff59fb79f0bf8212e632535

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10405707_10202801019520828_940489046_n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mitja&Borut Podgornik

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akcije

Information

Oddajte komentar

