MITING VN VZAJEMNE V CELJU

6 09 2012

Včeraj sem nastopil na mitingu v Celju, tudi tokrat sem nastopil na 800m in osvojil 4.mesto s časom 1:50,38.  Prvo mesto je osvojil Britanski predstavnik Slade s časom 1:49,72, drugi je bil Kenijec Kiprotich 1:50,37, tretji pa je bil Hrvat Božinovič 1:50,38. Do tretjega mesta so mi je natančneje manjkale 3 tisočinke, do drugega pa 12 tisočink. Blizu pa vendarle daleč. Ampak tak je šport, včasih se obrne v tvojo korist včasih v nasprotnikovo. Verjamem, da se bodo kdaj na drugi tekmi le te obrnile v mojo korist.  Tudi tokrat sem bil bil vpleten v manjši zaplet potem, ko se pacemeaker ni pravilno umaknil po 400m sva se zapletla s Kiprotichem, ki sva tekla za njim ter tako zgubila nekaj ritma. V samem finišu tekme sem se sicer približeval vodilnim in jih skoraj ujel vendar je bilo to največ kar sem v tistem trenutku lahko naredil.

To je bila moja zadnja tekma letos na stezi, v jesenskem delu pa se bom verjetno posvetil malo daljšim razdaljam, skratka izzivov ne bo manjkalo, kaj kmalu pa bo tu že dvoranska sezona v kateri bom tudi tekmoval.

 

Akcije

Information

Oddajte komentar

