PONOVNO IGRA STOTINK

4 08 2014

V soboto sem nastopil na mitingu v Belgiji, kjer sem lovil še zadnjo priložnost za normo. Na tekmo sem šel v pričakovanju po dobri tekmi, saj je bila tudi v preteklosti kakovostna. Na žalost se je ravno letos, ko sem najbolj potreboval močno tekmo ”ponesrečila”, marsikaj pa je škripalo tudi pri celotni organizaciji. Kakorkoli, predvidena je bila tekma za končni zmagovalni čas okrog 3:36, o tem je bilo govora tudi tik pred štartam, na samem štartu pa je dal celo ”zajc” zagotovila, da bo temu primeren ritem. Žal se je izkazalo, da je bil začetek (že prvi krog) zelo prepočasen, kot tudi nadaljevanje. Tekma se je razvila šele zadnjih 500m, ko je ”zajc” odstopil, to je bilo verjetno mojih najboljših zadnjih 500m na 1500m. Kljub temu, da je bila med tekmo norma že tako rekoč odpisana, sem se ji na koncu povsem približal. Končni čas 3:40,70 je zadostoval za končno 4. mesto, to pa hkrati pomeni, da sem tokrat le za 20 stotink zgrešil normo za EP (pred dvemi tedni za 14 stotink). Škoda je predvsem zato, ker vem, da bi lahko ob primerni tekmi tekel zelo dobro in hkrati tudi krepko izpolnil normo, žal pa je v moji disciplini tako, da je tek precej odvisen tudi od konkurence oz. same tekme. Kljub temu sem pokazal v letošnji sezoni korak naprej, ob zaključku sezone sem potrdil dobro pripravljenost in dva teka na 3:40, hkrati pa se vidijo še rezerve. To zagotovo vliva optimizem za naprej, manjka pa pika na i, ki bi bila norma, ter še kakšna tekma v tem trenutku, kjer bi lahko pokazal svojo pravo formo v tem trenutku.

Objave v medijih:

http://www.siol.net/sportal/atletika/2014/08/krevsu_v_belgiji_znova_za_malo_zgresil_normo_za_ep.aspx

http://www.radiokrka.com/poglej_clanek.asp?ID_clanka=195973

http://www.triumfator.si/vrhunski-sport/krevsu-v-belgiji-znova-ponagajale-stotinke.html

 

Sledite mi lahko tudi na FB strani:

http://sl-si.facebook.com/pages/Mitja-Krevs-Runner/279284695475045
20140801_171407

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC_0027

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brez naslova

Akcije

Information

Oddajte komentar

