DVOJNA ZMAGA NA ATLETSKEM POKALU

17 06 2013

Minuli vikend je v Novi Gorici potekal Atletski pokal Slovenije, kjer sem tekel v teku na 1500m, 800m in štafeti 4x400m za AD Kladivar. Podobno kot lani na državnem prvenstvu sem tudi tokrat prišel do dvojne zmage v obeh disciplinah, medtem ko smo s štafeto osvojili 3.mesto.

Prvi dan sem po počasnejšem začetku slavil v finišu s časom 4:05,76 na 1500m. V nedeljo, ko je bil na vrsti tek na 800m pa je bilo vse skupaj bolj napeto. Tudi tokrat je bila taktična tekma, vendar z ogromno prerivanja, gneče in tudi padci niso manjkali. Sam sem prvič skoraj padel po 400m, vendar sem se uspel obdržati na nogah, sicer sem si nabral nekaj zaostanka vendar je bil še znosen, da lahko pridem do zmage. Zadnjih 200m pa je sledil še en skorajšnji padec, kjer pa sem izgubil bistveno več ritma ob tem pa se je moj zaostanek za vodilnimi zelo povečal in to ravno v trenutku, ko se je že začel finiš. Klub nastalemu zaostanku sem še vedno verjel, da lahko pridem do kolajne in se nisem predal, ampak sem se boril do zadnjega metra in ravno nekaj metrov pred ciljem sem uspel pridi do tesne zmage. Končni čas 1:53,38 tokrat res ni bil pomemben.  Naslednji vikend me čaka nastop na Evropskem pokalu s Slovensko reprezentanco v Litvi, kjer bom ponovno nastopil  v teku na 800 in 1500m, verjetno gre tudi tam pričakovati podobne taktične teke kot minuli vikend.

Foto:  Matej Fujs
800m prvi krog1

800m prvi krog1

konec

hm

komplet medalj z APS-a

Akcije

Information

Oddajte komentar

