MITING V CELJU

29 06 2014

Včeraj je v Celju v organizaciji AD Kladivarja poleg državnega prvenstva za pionirje potekal tudi atletski miting. Tokrat sem po dolgem času tekel na 2000m, disciplina ki ni ravno pogosto na razporedu. Čas 5:20,77 je tudi moj osebni rekord, vendar ni ravno čas, ki bi zadovoljiv moje apetite. Pred tekmo smo zastavili cilj višje, vendar se je očitno nakopičilo nekaj dejavnikov, ki so vplivali na končni rezultat, saj sem bil v zaključnem delu bistveno prepočasen. Uvodni del v katerem sta mi pomagala Gregor Verbošt in Vid Zevnik (obema še enkrat hvala!), je bil hiter, 800m sem pretekel v času 2:01, 1000m pa v času 2:32, ko sem ostal sam brez pomočnikov pa je ritem postal prepočasen oz. sem naletel na ”zid” in tako sem se bolj kot s časom, boril sam seboj, da sem prišel do ciljne črte. Tekmo je potrebno čimprej odmisliti in usmeriti energijo v naslednje nastope v juliju, ki bodo bistveno bolj pomembni in ključni. Že v petek me čaka naslednja tekma, ko bom tekel v Ponzanu na 1500m, nato pa si v strnjenem programu sledijo še ostale tekme.

 

DSC02863

 

 

DSC02866

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC02868

 

 

DSC02870

 

 


Akcije

Information

Komentiraj