DRŽAVNI PRVAK V MARATONU NA LJUBLJANSKEM MARATONU

9 11 2017

Letošnja tekmovalna sezona se je zame končala konec oktobra na Ljubljanskem maratonu. Odtekel sem svoj drugi maraton v karieri in osvojil naslov državnega prvaka v maratonu s časom 2:32,25. Na štart maratona sem se odpravil sproščeno in brez visokih pričakovanj. Razlog za to je bil, da sva se s trenerjem zaradi poškodbe (stres fraktura) pozimi zavestno odločila, da letošnjo sezono nameniva vrnitvi na stezo, da bi se adaptiral na maratonski trening. Zato treningi niso bili na 100 % in to se posledično delno pozna tudi na rezultatu, čeprav menim, da končni rezultat sicer ne kaže realne pripravljenosti.

Tisti, ki ste spremljali maraton ste verjetno videli, da je šlo na tesno, da sem prečkal ciljno črto.  Sama tekma se je sicer začela v redu (če izvzamem močan veter) saj sem imel skupinico s katero sem pretekel prvo polovico maratona. Sami občutku so bili dobri in brez posebnosti, vse do 25km. Od tu naprej sem začel padati v tempu in ostal sam na progi. Ostati sam v najtežjih kilometrih maratona, v prisotnosti vetra in imeti še krizo, je verjetno najtežja kombinacija. od 30 km naprej mi je postajalo vse težje, a tista prava kriza se je začela okrog 35 km, ko sem čutil tudi že prve krče. Če sem v prvem delu ”obračal”  5 km v cca. 17:15 min (3:27/km) sem od 35 do 40 km porabil 19:57 min  (cca. 4:00/km), kar je tako hitro, kot delam pogosto iztek na lahkotnih treningih. A to še vedno ni bil najpočasnejši del tekme, za zadnjih 2195m sem porabil 9:54 min, kar pomeni tempo 4:30/km. Razlog za tako izrazit padec ritma gre verjetno pripisovati  porabljenim zalogam glikogena.  Skratka, tekaški zid je bil proti koncu tekme vse višji in višji ter težko premagljiv, s skrajnimi močni pa sem ga le premagal. Zagotovo je šlo v fizičnem smislu za največjo preizkušnjo v moji karieri, vendar sem sedaj bogatejši za eno izkušnjo več, zavedajoč se, da lahko premagam tudi tako težko situacijo v kateri sem se znašel ob koncu tekme. Iz celotne zgodbe maratona sem se marsičesa naučil in verjamem, da mi bodo te izkušnje koristile pri naslednjih tekmah, ko jih bom poskušal obrniti v svoj prid. Sedaj je ključno, da se ustrezno regeneriram in nato začnem s pravimi pripravami na spomladansko sezono, ko verjamem, da bom v želeni formi. Dvakrat sem bil pred maratonom že v zelo dobri pripravljenosti, vendar sta mi nastop preprečili poškodbi. Letošnjo sezono sem tako zaključil z zmagami na Nočni10tki Bled, Nočni tek Vrhnika, Konjiški maraton, Triglav tek itd.

Ob koncu bi se želel še zahvaliti svojim najzvestejšim sponzorjem, predvsem tistim, ki so mi stali ob strani tudi, ko sem bil poškodovan. Hvala Roletarstvu Medle, Fizioterapiji Rudolfovo, CEP Slovenija ter Asics-u, da sem lahko del ekipe AsicsFrontrunnerSlovenija.

Spremljate me lahko tudi na FB: https://www.facebook.com/Mitja-Krevs-Runner-279284695475045/

20171029_121241(1)

30.km

da6e0c7282d284fcd154-ljubljanski-maraton-2017

Cilj

778461081475fb41915c-ljubljanski-maraton-2017

1.mesto

6a5061074492b9c8b4d7-ljubljanski-maraton-2017

Prvi trije Slovenci na 42 km

Akcije

Information

Oddajte komentar

