PRVI NASLOV DRŽAVNEGA PRVAKA V CESTNEM TEKU NA 10km

21 10 2012

Danes sem prvič nastopil na državnem prvenstvu v cestnih tekih v Slovenj Gradcu. S časom 30:27,3 sem osvojil  naslov državnega prvaka, ki do sedaj še ni bil v moji izbirki, saj nisem še tekmoval  na tovrstnem DP. Drugo mesto je osvojil klubski kolega Riko Novak, ki je zaostal dobrih 16s, tretje mesto pa je osvojil Rok Puhar, ki je zaostal slabih 50s. Pri časih velja omeniti, da je bila proga nekoliko krajša od 10km in relativno ravna, imela pa je nekaj ostrih ovinkov, vendar je bil teren vseeno super za tek. Tekma se je začela z narekovanjem ritma Urbana Jereba, ki je vodil skoraj 2 cela (od 4 krogov) kroga, nato pa je na čelo kolone šel Riko Novak, ki je bil v vodstvu dober kilometer, ko sem se sam odločil, da pospešim s hitrejšim tempom, kmalu sem si naredil nekaj sekund razlike, ki sem jo ohranil oz. še nekoliko povečal do konca.  To je bila še zadnja tekma pred izzivom naslednji vikend, ko bom nastopil na Ljubljanskem maratonu, kjer bom tekel na 21km, kar bo sploh prva ”polovička” maratona za mene.

Akcije

Information

Oddajte komentar

