NOČNI TEK NA LJUBLJANSKI GRAD

19 09 2012

Včeraj sem se udeležil atraktivnega nočnega teka  na Ljubljanski grad. Štart teka je bil, ko se je že povsem stemnilo je potekal po ulicah Ljubljane in se zaključil v vzponom na Ljubljanski grad. Na 2,8km dolgi progi je 1.mesto je osvojil Blaž Grad, 2. je bil Vid Tršan, sam pa sem osvojil 3.mesto, kar je bil tudi cilj pred štartom. Teka sem se udeležil s polnega treninga, tako da sem čutil tudi nekaj utrujenosti, vendar sem se za tekmo odločil v zadnjem trenutku in nisem želel spreminjati programa treninga. Definitivno pa je bil tek lepa izkušnja, saj kljub teku da tečem že 10let še nisem tekel na nočnem teku (če odvzamem nočne mitinge na stezi). Pred tekmo in po njej je bilo odlično vzdušje na štartu in na cilju, odlična pa je bila tudi sama organizacija tekmovanja, ki jo je imel preko Nike.

Akcije

Information

Oddajte komentar

