PRVA TEKMA PO POŠKODBI

30 01 2017

 

V soboto sem nastopil na polmaratonu v bližnjem delu Italije. To je bil moj prvi polmaraton po več mesečni odsotnosti zaradi poškodbe in hkrati prvi trening test trenutne forme. S časom 1:07,31 in vodstvom od starta do cilja sem suvereno zmagal. Tekma se je začela ob temperaturi pod lediščem in brezvetrju, na koncu pa je sonce že omogočilo nekaj stopinj nad ničlo. V solo teku sem našel svoj ritem teka, ki je bil precej enakomeren, prav tako to velja za progo, ki je bila z izjemo nekaj manjših razgibanih delov, precej ravninska. Časi po 5 km so bili 16:00, 16:10, 16:09 in 15:52. Končni rezultat me je pozitivno presenetil, saj v tej fazi treningov še nisem pričakoval takega časa, vendar vse kaže na to, da smo v zadnjem obdobju delali dobro. Veseli me dober občutek v nogah na koncu teka, zato vem, da bi ob močnejši konkurenci lahko tekel še hitreje. Naj to ostane še za bolj pomembne tekme, ki prihajajo, še prej pa sedaj sledi novi ciklus treninga in upam, da nam bodo vremenski pogoji bolj naklonjeni, kot je bilo to v januarju. Trenutne razmere so namreč za kvalitetno treniranje zelo zahtevne, z višjimi temperaturami pa se bo lahko raven treningov še bolj dvignila.
Verjamem, da bo ta rezultat dobra osnova in motivacija za treninge v nadaljevanju zimskega obdobja in moram priznati, da je bilo dolgem času res lepo ponovno začutiti tekmovalne občutke. Upam, da bo teh v bodoče še veliko. Ob tej priložnosti bi se želel zahvaliti vsem, ki so me v tem najtežjem obdobju kariere tako ali drugače spodbujali, pomagali in verjeli vame.

Akcije

Information

Oddajte komentar

