PONOVNO DVOJNA ZMAGA NA DP

30 07 2013

Minuli konec tedna je v Celju potekalo državno prvenstvo v atletiki za člane v organizaciji AD Kladivar. Vremenski pogoji čez vikend so bili res težki, saj so bile temperature zelo visoke (do 38°C ), za razliko od začetka sezone ko sem tekmoval na 9°C. Tokrat sem tekel prvi dan na 1500m, drugi dan pa še na enkrat daljši razdalji 3000m. Prvi dan sem na željo oz. pobudo Jana Petrača pomagal pri narekovanju tempa od 700m do cilja in na koncu vseeno zmagal s časom 3:47,95.

Drugi dan je bil malo lažji, tek se je začel v umirjenem ritmu, ki sem ga kontroliral nato pa naredil 600m pred ciljem spremembo po kateri mi ni nihče več sledil in si  v tem delu tako pritekel  11s prednosti ter zmagal z 9:00,97, kar je pomenilo novo dvojno zmago. Lani sem zmagal na DP prav tako z dvojno zmago, vendar takrat na 1500m in 800m. To je bila sicer letos že tretja dvojna zmaga, saj sem pred tem na tak način zmagal tudi na ekipnem prvenstvu in Atletskem pokalu. Sezona se je za mnoge atlete že končala, mene pa čaka pred koncem še ena tekma in sicer v nedeljo, ko bom tekel v Nemčiji na 1500m.

DSC01738

prvih 300m

izjava po tekmi

podelitev na 1500m

podelitev na 3000m

Borut.Podgornik&Vojko.Arzenšek

Akcije

Information

Oddajte komentar

