NASTOP NA EVROPSKEM EKIPNEM POKALU

27 06 2015

Prejšnji vikend je okrnjena Slovenska reprezentanca nastopila na Evropskem ekipnem prvenstvu 2.lige, ki je upoštevajoč superligo v bistvu 3. liga. Kar veliko govora je bilo o sestavi reprezentance, saj je večina najboljših tekmovalcev manjkala. Razlogi? Kar nekaj bi jih lahko našteli… verjamem, da je imela večina upravičen razlog. Tudi sam sem bil za nekaj trenutkov v dilemi ali bom lahko nastopil. Po nastopu na Atletskem pokalu Slovenije se je namreč stanje poškodbe stopala poslabšalo, kar je pod vprašaj postavilo nastop oz. treninge. Že na APS-u sem nastopal z bolečinami in protibolečinskimi tabletami. Po premisleku sem se odločil, da vseeno nastopim za reprezentanco. Zagotovo celotni odpravi ni bila najbolj naklonjena dolga pod z avtobusom v Bolgarijo. Tako dolga pot zagotovo vpliva tudi na nastop, po opravljeni povratni vožnji pa potrebuješ zagotovo 1-2 dni, da se povrne ”normalno” stanje v nogah. Sam sem tekmoval 2. dan in sicer v teku na 3000m. Podobno kot na Atletskem pokalu teden dni prej, sem tudi tokrat tekmoval sem s pomočjo protibolečinskih tablet, pred tekmo mi je pomagal tudi fizio team, ki je bil z nami. Po počasnem oz. taktičnem začetku (1km-3:04), sem pritekel v cilj s časom 8:34,90 na 7. mestu. Glede na vse okoliščine v zadnjem obdobju, je bilo to maksimalno kar sem lahko iztržil. Slovenska reprezentanca se je po dveh dneh tekmovanja uvrstila na rep skupine. Reprezentanca se je rešila izpadu v nižjo ligo, saj se čez dve leti poveča število reprezentanc v drugi skupini na 12., v katero pridejo najboljše 4 reprezentance iz 3. Lige.

1. Danska 224 točk
2. Bolgarija 218
3. Madžarska 202,5


7. Ciper 151
8. Slovenija 127,5

1. Mads Toerbal (Dan) 8:29,09


7. Mitja Krevs 8:34,90

11650760_10153410069127241_76826615_n 11650776_10153410064012241_1689960434_nunnamedunnamed1

Akcije

Information

Oddajte komentar

