18. MESTO NA DVORANSKEM EP

5 03 2013

Minuli vikend je potekalo evropsko dvoransko prvenstvo v Goteborgu na Švedskem.  To je bila moja prva velika tekma na članskem nivoju, izkupiček pa je 18.mesto s časom 3:47,06. Ob prvem pogledu na čas bi lahko dejal, da svoje naloge nisem opravil ravno dobro, vendar analiza teka pove, da tek ni bil slab. Začetek teka je bil namreč počasen, saj je bilo prvih 400m v času 63s, kar je približno 4s počasneje, kot recimo ob mojem teku za državni rekord, 800m je bilo v času 2:03 kar je tudi bistveno počasneje od optimalnega teka. Zadnjih 1000m je bilo v 2:29s kar kaže, da sem kar dobro stopnjeval ritem, vendar sem vseeno tekel v počasni skupini in zato ni bilo možnosti za višjo uvrstitev po času. Najhitrejša je bila prva skupina, kjer so bili posledično tudi najhitrejši časi. V moji skupini je zmagal končni zmagovalec Mekhissi-Benabbad M, ki je tudi dvakratni dobitnik srebrne medalje na olimpijskih igrah. Tekma je bila prav gotovo bogata izkušnja za naprej in dodatna motivacija za treniranje naprej. V prihajajoči poletni sezoni, ki se bo začela že čez dobra 2 meseca bodo cilj sredozemske igre in univerzijada.

REZULTATI MOJE KVALIFIKACIJSKE SKUPINE:

1.Mekhissi-Benabbad M. (FRA):  3:43,33

2. Casado (ESP): 3:43,33

3. Nikolayev (RUS): 3:43,58

Image

priprave na start

1500m womenkoncni rezultati finala na 1500m

Akcije

Information

Oddajte komentar

