3.MESTO V REGENSBURGU

10 06 2013

Minulo soboto sem nastopil na mitingu v nemškem Regensburgu v teku na 1500m. To je bil moj drugi letošnji tek na tej razdalji (če ne štejem ekipnega državnega prvenstva). S časom 3.43,23 sem osvojil 3.mesto in tako zaostal le 3 desetinke za osebnim rekordom od lani. Lahko rečem, da je bilo vreme prvič letos tisto pravo, saj je bilo čez 20 stopinj in sončno, klub temu je bilo sicer tudi nekaj vetra.  Taktično sem tokrat odtekel dobro, vendar je bil tek v začetni fazi prepočasen, saj narekovalec tempa ni opravil načrtovane naloge in je bil prepočasen. Tako smo po prepočasnem prvem krogu, ritem teka stopnjevali, kar se je poznalo v zadnjih 300m, ko mi je zmanjkalo moči, saj v zaključku nisem bil hiter. Res je tudi, da je bilo ”mučno” čakanje na štart, saj je bilo kar 45min zamude, pri tem pa je potrebno ostati ves čas ogret in imeti aktivirane mišice. Sezona se nadaljuje že s prihodnjim vikendom, ko me čaka tekma na atletskem pokalu Slovenije.

DSC00700

DSC01462


Akcije

Information

Komentiraj