PRVIČ NA MILJO

10 07 2014

V torek sem tekmoval v Irskem Corku, kjer sem prvič tekel na miljo. Razdalja, ki je se pri nas redko pojavi na programu, bolj pogosto pa je na sporedu na britanskem otočju in Ameriki. Tokrat sem v močni konkurenci, s časom 4:02,24 pritekel do 10. mesta. Tekma je bila sicer zelo lepa, čeprav je svojo vlogo igralo tudi vreme, saj je nižje temperature (14˚C) krojil še zares močan veter. Prvih 800m sem pretekel v želenem ritmu, v tretjem (najtežjem) krogu pa mi je tempo malo padel. Tako sem nekoliko izgubil stik s skupino in posledično sem še bolj občutil moč vetra. Kljub temu je bila tekma dobra izkušnja. Jutri tekmujem že na naslednji tekmi in sicer v Avstrijskem Riedu, kjer bom poskušal loviti čim boljši rezultat na 1500m.

 

1. Merber Kyle          USA     3:56,72

2. Masters Riley        USA      3:56,75

3. Dundar Trevor      USA      3:57,19

10. Mitja Krevs          SLO       4:02,24


20140708_203906

 

 

 

 

 

 

 

 

20140708_183832-1

Akcije

Information

Oddajte komentar

