DRŽAVNI NASLOV TUDI V CESTNEM TEKU NA 10km

21 10 2013

Včeraj je v Slovenj Gradcu že tradicionalno potekalo državno prvenstvu v cestnem teku na 10km. Lani sem nastopil prvič, letos pa sem uspešno nastopil nastopil drugič in ubranil naslov državnega prvaka. Tokrat sem zmagal s časom 29:55, kar je dobre pol minute hitreje kot sem opravil s progo lani (letos je bila tudi nekaj metrov daljša). Pri tem velja omeniti, da je bila proga dolga 9850m in ne točno 10km.

Sam začetek tekme je bil precej hiter, oster tempo pa je narekoval Tone Kosmač, ki je na koncu osvojil 3.mesto. Kmalu sva ostala sama, v ozadju pa je bil najbližje Rok Puhar, ki je bil drugi. Po dobrih 2-eh krogih od 4-ih sem sam prevzel pobudo in tekel v svojem tempu do konca, prednost pa se je postopoma večala. Včerajšnja zmaga je pomenila moj četrti naslov državnega prvaka v letošnji sezoni. Zmagal sem na vseh prvenstvih kjer sem tekmoval in sicer marca v krosu, nato pa še na stezi 1500m in 3000m, dvojno zmago sem osvojil tudi na Atletskem pokalu Slovenije (800m in 1500m) in ekipnem DP.

To je bila po Eko maratonu prva tekma in hkrati zadnja pred Ljubljanskim maratonom, ki je veljala kot pregledni test. Sedaj me čaka tekma v Ljubljani, kjer bom tekel na 21km, lani sem v slabem (hladnem, sneženem) vremenu zmagal s časom 1:09,25 (moj prvi polmaraton), čez 3 tedne pa sem svojo rekordno znamko premaknil na 1:07,25. Vsi ljubitelji teka, ki ne boste tekli vabljeni k navijanju ob progi 😉

1. Mitja Krevs 29:55

2. Rok Puhar 30:29

3. Tone Kosmač 30:40

SIOL: http://www.siol.net/sportal/atletika/2013/10/sonja_roman_in_mitja_krevs_prva_v_slovenj_gradcu.aspx

TRIUMFATOR: http://www.triumfator.si/vrhunski-port/item/2834-zmagoslavje-krevsa-in-romanove

DSC02044

IMG_0044-001

DSC02048

DSC02051

DSC02054

Akcije

Information

Oddajte komentar

