USPEŠNA GENERALKA PRED EP

18 02 2013

Za menoj je še zadnja tekma pred evropskim prvenstvom (1.-3.marec). Včeraj sem namreč nastopil na mitingu v Linzu in s časom 1:49,47 zmagal na 800m. To je tudi moj osebni dvoranski rekod, še bolj kot s samim časom pa sem zadovoljen z načinom kako sem prišel do njega. Prvih 400m metrov namreč ni bilo hitrih (54,9s), kar pomeni, da je bilo drugih 400m pravzaprav hitrejših od prvih, kar sicer praksa. To mi daje tudi novega zagona in kaže na to, da sem dobro pripravljen. Na evropskem prvenstvu sicer ne bom tekmoval na 800m, saj se bom osredotočil le na 1500m. Sedaj se bom odpravil še na krajše priprave v Medulin kjer bom opravil še zadnje treninge pred dvoranskim EP, kjer upam na pogumen nastop ter da se pokažem v najboljši luči, hkrati pa je težko kaj napovedovati, saj je dvorana zelo nepredvidljiva in se lahko v taktičnih tekih zgodi marsikaj.

Wien2012

Akcije

Information

Oddajte komentar

