EVROPSKO EKIPNO PRVENSTVO- 1.liga

24 06 2014

 

Slovenska reprezentanca se je ta vikend v Tallinu borila za obstanek v 1.ligi ekipnega evropskega prvenstva. Na žalost se nam tokrat ni izšlo saj smo izmed 12-ih reprezentanc osvojili 11. mesto in s tem izpadli v 2. Ligo. Za obstanek v prvi ligi bi bilo dovolj 10. mesto, za katerim smo zaostali za 17,5 točk. Sam se tokrat branil barve slovenske reprezentance v teku na 1500m, v taktičnem teku sem s časom 3:53,47 osvojil 9.mesto. Taktični teki so običajno zelo nepredvidljivi in pogosto se dogajajo tudi presenečenja, tokrat se zame ni izšlo na način kot bi si želel. Ker ni nihče želel diktirati tempa sem se odločil, da grem na čelo in narekujem ritem, ki mi ustreza. 600m pred ciljem sem izgubil vodilni položaj in ostal zaprt kar mi je onemogočalo, da bi tekel z vodilnim. Zadnjih 200m sem poskušal nadoknaditi zamujeno, vendar je bil zaostanek na začetku finiša prevelik, da bi se uvrstil višje od 9.mesta. Razlike so bile sicer precej majhne, vendar tokrat ne v mojo korist. Tekmo so krojile tudi težke razmere, saj je bilo zelo vetrovno in hladno. Po tesnem boju tekom tekmovanja so v superligo napredovale reprezentance Belorusije, Norveške in Finske. Tik pred koncem je bilo v igri na napredovanje celo 6 reprezentanc.

REZULTATI:

1. Belorusija 302,5 točke
2. Norveška 300
3. Finska 290,5

10. Litva 227
11. Slovenija 209,5
12. Madžarska 191

 

DSC02825-1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC02856-1

 

 

 

 

 

 

DSC02859

Akcije

Information

Oddajte komentar

