ZADNJA TEKMA V POLETNI SEZONI NA STEZI

7 08 2013

Za menoj je še zadnja tekma v letošnji poletni sezoni na stezi. Tokrat sem tekel na 1500m in bil s časom 3:45,27 drugi v Neustadtu (Nemčija).

Pred  samo tekmo je bila predvidena tekma za čas 3:40 oz. pod, kar je bila želja enega  izmed nemških tekačev, ki je nato zadnji hip odpovedal svoj nastop, posledično pa na tekmi ni tekel niti njegov ”zajc”. Od najboljših prijavljenih sem ostal tako sam, kar ni obetalo najboljše tekme, vendar smo kasneje s pomočjo organizatorja improvizirali in vendar uspeli dobiti pacemakerja za 800m. Vse kar mi je preostalo je bilo, da po opravljenem delu ”zajca” odtečem sam po najboljših močeh tretji krog, ki je ponavadi najtežji. Omeniti moram, da je pacemaker opravil zelo dobro delo in me v dobrem tempu ”pripeljal” do 800m (1,56,3). Naslednji krog, ko sem ostal sam, sem poskušal teči čim bolj napadalno, na 1200m sem tako pritekel s časom 2:56,6. Zadnjih 300m pa so noge povsem odpovedale, verjetno je bilo to najtežjih zadnjih 300m doslej. Kmalu sem začutil, da ritem teka pojenja, klub temu sem poskušal vztrajati po najboljših močeh, vendar zadnjih 120m je bila frekvenca nog že smešno nizka in ne pomnim, da bi kdaj tekel zadnjih 100m tako počasi, na koncu me je tako prehitel tudi mladi Jan Petrač (3:44,70). Tekma res ni bila idealna, saj sem se moral v najtežjem delu in skoraj polovico proge boriti sam s seboj. Klub temu mi je to relativno dobro uspevalo do zadnjih 300m, kaj je bil razlog takega padca zadnjih 300m pa je drugo vprašanje. Letos sem imel skozi sezono kar nekaj smole s tekmami, res pa je da včasih tudi sam nisem odtekel tistega kar bi lahko. Če potegnem črto sem vseeno uspel izboljšati osebni rekord na 1500m (3:42,00) in 800m (1:48,10), vendar hkrati ostaja nekaj grenkega priokusa predvsem na 1500m.

DSC01773

DSC01771

DSC01768

 

 


Akcije

Information

Komentiraj