3. MESTO NA MITINGU V PRAGI

28 02 2014

V torek je potekal  v Pragi močan dvoranski miting, ki spada v kategorijo EAA permit mitingov. Za kako močen miting je šlo kažejo rezultati, saj sta padla 2 evropska rekorda, in tudi najboljši letošnji rezultat na svetu. Med drugim so nastopala imena kot so (Kim Collins, Dayron Robles, Uhov, Vlašič, Chambers, Majewski in še bi lahko našteval). V isti dvorani, ki sprejme 18.000 ljudi bo naslednje leto potekalo tudi EP v dvorani, zato je tekma veljala tudi kot nekakšna generalka za organizatorje.

Tokrat nisem tekel na 1500m, kot je bilo to v navadi na prejšnjih tekmah, ampak sem tekel na 800m. S časom 1:49’09, ki je moj osebni rekord v dvorani  sem osvojil 3. mesto, kar je v konkurenci s katero sem tekel kar lep uspeh. Tudi s samim časom sem lahko zadovoljen, saj prvih 400m ni bilo pretirano hitrih in sem zato nekaj desetink zagotovo izgubil, kljub temu da sem na koncu enakovredno finiširal  z vodilnima tekmecema. Naslednji teden bom nastopil na dvoranskem svetovnem prvenstvu v Poljskem Sopotu. O konkurenci ni potrebno izgubljati besed, sebom pa potrudil po svojih najboljših močeh in poskušal izkoristiti dvig forme v zadnjem obdobju.

  1. Poistogov 1:48,55
  2. Vojta 1:48,78
  3. Krevs 1:49,09

Objave:

http://www.siol.net/sportal/atletika/2014/02/romanova_do_norme_nekaj_ur_prepozno.aspx

http://www.dolenjskilist.si/2014/02/27/111424/sport/atletika/Krevs_popravil_osebni_rekord_se_na_800_m/

http://www.triumfator.si/vrhunski-sport/krevs-z-rekordom-prestal-generalko-za-ep.html

http://www.radiokrka.com/poglej_clanek.asp?ID_clanka=190160

pragaindoor

DSC02203

DSC02204

DSC02206

DSC02208

Akcije

Information

Oddajte komentar

