NOV OSEBNI REKORD IN 3 STOTINKE DO NORME

6 06 2013

Torek je bil v Velenju v znamenju tradicionalnega atletskega mitinga (najmočnejšega pri nas). Kot že vrsto let zapored sem tudi letos nastopil na omenjenem mitingu in sicer v teku na 800m. Kot edini slovenski predstavnik v najmočnejši skupini teka na 800m sem osvojil 6. mesto. Sama uvrstitev tokrat ni bila v ospredju, saj je bil pomemben predvsem čas, ki je bil  1 :48,53 kar je moj nov osebni rekord. Kot zanimivost naj dodam, da sem zadnja tri leta na mitingu v Velenju tekel vedno osebni rekod. Klub osebnemu rekordu pa so mi do norme za sredozemske igre zmanjkale 3 stotinke, kar seveda daje nekaj grenkega priokusa rezultatu. Klub vsemu mislim, da moram gledati na rezultat pozitivno in na naslednjih tekmah potrditi dobro pripravljenost tudi na 1500m, naslednja priložnost bo že v soboto, ko bom tekel v Regensburgu. Naj dodam še to, da je bil po pričakovanju zmagovalec teka na 800m nekdanji olimpijski in svetovni prvak ter aktualni evropski prvak Jurij Borzakovski s časom 1:45,72, ki je deklasiral ostalo konkurenco.

 

Vir: Sportal

 


Akcije

Information

Komentiraj