EP V KROSU- BEOGRAD

11 12 2013

V nedeljo je v Beogradu potekalo evropsko prvenstvo v krosu, kjer so se zbrali vsi najboljši tekači stare celine. To je bil moj četrti nastop na evropskih prvenstvih v krosu, vendar prvi med člansko konkurenco. Pred tekmo nisem imel velik ambicij, saj sem sedaj nekako v prehodnem obdobju po jesenskem bazičnem delu  (polmaraton v Ljubljani in Palmanovi), me konec januarja  čaka še dvoranska sezona. Poleg tega pa je potrebno priznati, da je konkurenca na krosih izjemna, saj se zberejo tekači vseh srednjih in dolgih prog. Zato je zelo težko konkurirati najboljšim, saj se mnogi specifično pripravljajo samo na kros, meni osebno pa že od nekdaj krosi ne ležijo. Zmagal je španski predstavnik Bezabeh (po narodnosti sicer Etiopijec), drugi  je bil Turek Arikan (po narodnosti Kenijec), tretji  pa Anglež Vernon,  jaz pa sem  osvojil  končno 69. mesto. Na kros se nisem posebej pripravljal, se pa sedaj takoj začenjam pripravljati na dvoransko sezono, ki je sicer zelo kratka.  S krosom sem za letos tudi zaključil s tekmovanji, se pa nove tekme v dvorani začnejo že čez dober mesec dni, ko bo potrebno biti ponovno v formi.

 start WP_20131208_024 WP_20131208_026

DSC_0593

Akcije

Information

Oddajte komentar

