PO DOLGEM ČASU PONOVNO NA STEZI

15 06 2015

Za menoj je po več kot 9-ih mesecih prva tekma (zadnja septembra 2014). Tista prava tekma pa je bila celo avgusta lani. Lani jeseni sem si vzel nekaj več odmora po dolgi sezoni in sem s treningi pričel kasneje kot pretekla leta. V zimskem obdobju so me pestile težave s kito v gležnju, ki so se zavlekle pozno v zimo, zaradi česar sem bil primoran izpustiti tekmovalno sezono. S prvimi tekaškimi treningi sem tako pričel šele marca. V začetku maja sem bil na pripravah v Medulinu, kjer sem že opravil že nekaj kakovostnih treningov. Kmalu po pripravah sem moral treninge zaradi zdravstvenih težav izpustiti in nato prilagoditi, zato pomembno specialno obdobje nisem uspel realizirati po željah, saj sem bil več kot 10 dni brez teka. V soboto sem nastopil na Atletskem pokalu Slovenije, ki se je odvijal v Celju. V teku na 1500m sem osvojil 2. mesto. Tekma, ki je potekala v močnem vetru je bila taktična s finišem zadnjih 500m, končni čas pa seveda ni bil v ospredju (4:06,32). V nadaljevanju sezone bo potrebno še nekaj močnih treningov ter seveda tistih pravih tekem, kjer bom lahko tekel na rezultat, seveda pa je za vse to pogoj zdravje. Zelo nehvaležno bi bilo ocenjevati prvo tekmo, še posebej, če se ozrem na okoliščine v zadnjem obdobju, hkrati je tudi pogosto nesmiselno ocenjevati taktične tekme, kjer lahko zmaga ”kdorkoli”. Je pa nekaj zagotovo in sicer to, da tako v bazičnem kot v specialnem pripravljalnem obdobju nisem uspel količinsko realizirati zastavljenih treningov, posledično mi nekaj treningov manjka, prav zato je v načrtu nekaj manj tekem in več posvečanja treningu.


Akcije

Information

Komentiraj